Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Sara Eliasson - 16 januari 2012 21:27

yes, jag har klippt håret, känns dock fortfarande långt så yeah... yeah jag vet inte vad jag ska skriva  egentligen ....nej det här är bara ett inlägg om mig.

!!!!!!!

ciao:D

puss

 

Av Sara Eliasson - 16 januari 2012 10:59

sitter och funderar allmänt varför folk som bloggar sätter ut en text med löftet om att om jag kommenterar deras blogg så kommenterar de tillbaka.

va?

varför skulle jag gå in och göra det för, helt ärligt talat så skiter jag i vad din häst heter eller att du har hålltimme eller hur många kilon hit och ditt du gått ner.

om jag går in på en blogg och mot all förmodan skriver något så är det för att jag tycker det är intressant, inte för att jag är kåt på bekräftelse och gör det endast för att få tillbaka kommentarer. plz.


min jäkla sladd till kameran e borta oxå, de var väl då själva fan om man kunde få ha sakerna i fred, alltid ska de vara något som e borta......grrrr


nästa helg blir det efter en vecka (med matte så då blir det atuomatiskt förtjänat) lisasara dag på lördagen, längtar så det gör ont i mig, ska bli sjukt mysigt/spännande eftersom man aldrig vet vad som händer när vi förenar våra krafter^^


nää nu ska jag försöka komma in på skolans mailsystem, ska bli intressant....

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards