Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Sara Eliasson - 13 januari 2012 01:24

hello, det här kommer låta skumt och jag sitter typ och skrattar sj när jag tänker på det men av någon anlednig så har jag de senaste 2-3 veckorna drömt supermkt om Big bang theroy serien.

mest om Penny och Sheldon och alltid i typ superskumma händelser, som tex den sistaför ett par dagar sen så rånade de ett kafe i älandsbro.... hahahahahahaha.... allså jag vet inte varför heller, jag har inte sett på det på aslänge, är det någon slags hypnos inbyggd i serien om  man slutar att titta? haha


nää egentligen ska man ju sova nu satt jag hinner oroa mig lite mer för matten som komma skall nästa vecka, beställde boken i dag, ute i god tid, ja tack så mkt^^

det är banne mig ett rån att köpa skolböckerna sj. men jag antar att jag inte ska klaga allt för mkt.,... moderater... morrr..morr...

:D


spelat alldels för mkt halo med, man blir ju paranoid efter ett tag om att aliens ska hoppa in genom rutan, men nu ska här sovas:)


PUSS

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards