Alla inlägg den 6 december 2012

Av Sara Eliasson - 6 december 2012 07:38

jag vet att jag inte bor längst upp i landet eller något sådant, men herre jösses vad trött jag blir på medierna överhuvudtaget när de snöar lite i sthm, jösses,  ja, det snöar, ja, det suger när man måste ta sig fram med en storm i ansiktet, men för gud skull - jag vet ingen som gnäller på det sätt som hela södra sverige verkar göra när det blir lite grann som inte är skinande sol.


nej, vad jobbigt att det inte kommer in ett tåg var 10 min eller mindre, ta det från någon som vet, går det inget jävla tåg eller buss, så får du gå.

nej, jag tänker inte höra den där dumma ursäkten -  men det är ju nio kilometer ditt jag ska. jaha? jag har gått sträckor längre enkel resa i de väder som stockholmare tror att man måste stänga dörren och bunkra upp för jordens undergång, kort sagt, vill du verkligen ta dig fram, så kan du, snöstorm eller inte.


oh, i dont like södra sverige, can you tell?:)

ah whatever, när det drar uppåt och blir värre så kommer medierna sluta rapportera, för alla veta att världen slutar efter stockholms stadsgräns.

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards