Alla inlägg den 31 december 2012

Av Sara Eliasson - 31 december 2012 03:49

i ett annat liv, hade jag kunnat varit din...que.

är inte ens gråtmild egentligen, jag ber om ursäkt, det var en missvissning, blir väl bara det den här tiden på dygnet som man spenderar sj på första gången på mkt länge och se på clintan.

tror jag börjar att få en nagelperiod igen, nog för att jag har det året runt egentligen men okej jag har väl mina dalar jag med.

ha.

har haft en bra jul iaf och jag får väl ta tillfället i akt och säga, ja -  jag vet att jag inte varit kontaktbar, grejen är att när jag har mob på ljudlös glömmer jag bort den och eftersom jag inte är en av de där personer som har telefonen limmad till handen så blir det atomatiskt att jag kommer tre dagar senare och ser att helt plötsligt är det livsviktigt för folk och fä att få tag på mig, facinerade hur det där funkar:S


men som sagt bra jul=)

fick assassins creed 3 ( som otroligt nog inte varit en bidragande faktor till min antisocialitet ) och massa annat roligt, är nästan äckligt nöjd över vad jag fått trots att det inte är saker för en miljard som visa får. ha.


blablbablgalbla.och nej, im not calling.

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards