Alla inlägg den 8 september 2012

Av Sara Eliasson - 8 september 2012 17:30

Allså förlåt jag vet att det inte kommer vara någon annan en jag som tycker det här är roligt men jag måste bara visa det ändå då jag skrattade högjöt (ångermandlandskaish...haha) åt det i nästan i 20 min, och det värsta är att jag nästan inte kunde sluta, vet inte om det är sömnbristen de senaste dagarna eller min otroligt låga humornivå ( jag tror det personligt att det är en blandning) men men här är det iaf.

jag googlade runt på zombies och skit( ja, jag gör det när jag är tråkad, sko - shopping vem behöveer det?) bara allämnt dryg och hitttar typ några argument varför det skulle vara omöjligt att det skulle bli en zombie - pandemi eller som vi säger för enklare människor -  folk skulle äta varandra, mums!


jaja det är ju en massa text och skit och den delen jag läste just då handlade om att bita folk är typ det sämsta sättet för att sprida en smitta, sant men det var inte det som fick mig att nästan gråta av skratt, nej, det var det här.



'' Hey, remember that time when that dog got rabies, and then a day later, every single other dog on the continent had it, except for a small band of survivors huddled in a basement? No? That never happened? ''

 

xD

allså jag dog! jag vet jag vet. det är säkert inte kul men i mina ögon är det fantastiskt!:D

( kan vara för det faktumet att jag ser hundarna som klarat sig i källaren och skrattar mer åt löjligheten om hur det skulle se ut mer än faktumet att det är så pass osannolikt att man skrattar åt det.) ingen mer än jag som ser hundarna? hahaaha inte? osis för er;D

 

och ja, jag ska uppdatera danmark så fort jag fått tag på bilderna, men en sak är säker -  den som säger att lady gaga är dålig är bäng i huvudet.

:)

 

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards