Alla inlägg den 17 september 2012

Av Sara Eliasson - 17 september 2012 19:00

egentligen hade jag tänkt att skriva en smula nu när jag sitter här och nostaligi trippar med paramore i hörlurarna på maxgränsen( i will become döv säkerligen) men känner för att blogga i stället, eftersom det inte händer allt för ofta nu förtiden.... för att jag orkar inte, eller så är det för att jag inte har lust att dela med mig av saker längre.... take your pick.


nää jag har faktiskt hållit på att dö av tråk den senaste tiden, dagen efter att ha anlänt i sverige så fick jag hälsporre -  för inte upplevt det - be happy!:O

it suuuuuuuuuUUUUUUCKS!

så jag har mer eller mindre inte kunnat stå på flera dagar, nu kan jag iaf använda fothelvetet men det hjälper ju inte när man inte ska belasta  foten. med andra ord  - jag är lika låst som en cykel i city.


men, vi håller uppe modet, yes. yes yes.

har passat på att se typ disneyfilmer jag inte sett..... så ja. hurrah. nu har jag sett kung fu panda.

-_- yeahh ....i know.... snart river jag ner taperna, har dock kommit fram till det skrämmande faktat vad jag attrahers av män, im one weird kiddo - thats fur sure :D:s

HAHAHAHAHA


och nej, det är ingeN fetish så alla vet och inte får för sig saker... iofs så vet jag inte vad ni gömmer i byrålådorna därhemma.....ninjaeyes.......josef fritzel kanske?  hihi bad sara, bad;D


nej nej förlåt om jag tog upp er tid med massa trams(det borde ni veta vid det här laget) men nu ska jag... ja... göra något annat som inte innebär att gå någonstans... gråt! med finvädre å allt!



puss



Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards