Alla inlägg den 30 september 2012

Av Sara Eliasson - 30 september 2012 23:39

till skillnad från titeln så är det faktiskt inte epic rap battle of history jag knarkar just nu, nej. såklart så är det vemodets tecken som går i  min värld, Lana Del Rey, rocks my world.

just nu i dag och så har jag känt mig blääig, inte velat prata med någon eller nått och då är det såklart alla verkar höra av sig bara för att jag lagt  bort mobilen, jag är ledsen, jag hör av mig i morgon till alla som jag har missat i dag, jag har inte varit på humör alls.

så, det är kanske därför jag lyssnar på videogames hela tiden. ja antligen. im just a human in the end.


men, för att inte vara så negativ kan jag bara säga att jag har en superrolig lördag, gick toppen med kören och jag hade hur roligt som helst när den värsta nervositeten hade lagt sig och man bara myste ner sig i känslan av att stå framför folk, jag mina vänner har ingen scenskräck -  så länge jag inte behöver skådespela etc, då är det klippt.

haha

men som sagt, sjukt sjukt kul, mindes inte att det var så här roligt som yngre då jag var rädd för de äldre tjejerna som bitchade sig mot oss yngre( ah härliga minnen man har ståendes bakomträngd i en ängladräkt livrädd för den elakaste tjejen murberskolan kunde ha bakom ridåerna.)



I morgon blir det nya tag, ska försöka att vända my frown around som det heter.... suck......


blä

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards