Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Sara Eliasson - 16 juni 2013 21:47

nån som har sett the last of us? omg! i want that game! bara på ps3.

crap! crap! goddam bara tillgänligt för ps3 konsoler, bullshit!:P

det verkar som att jag har smittat alla som varit i min närhet med det nedrans förkylningsvirus/mördarbakterie/gladiator, jag säger det på en gång. im sorry, men jag kan inte rå för att jag råkade sprida diggerdöden där ett tag:P


great nu såg jag en död igelkott oxå, det är därför man inte ska gå in på 14åringar bloggar sara, nu har du fått lärt dig en läxa i dag med.

huhu

i hate dead stuff, alltihopa.

jag vet att det låter hemskt men när jag sitter och käkar flingor och ser på nyheterna på morgonen så är ju inte mitt önskemål att få se män som sänder ut sexåringar som mänskliga sköldar och barnlik som dras med en pressening under, visst, de har blurrat över men min hjärna behöver inte mkt för att reagera, och sen på morgonen när jag har noll sköld uppe emot något, det är som att de vill att man ska gråta? vad är det för fel på folk egentligen?!

(nu pratar jag om syrien och sånt)
-ja men det är klart att du ska klara dig din jävel som använder barn som skydd för att du ska klara dig, helvete heller, du är den första som ska till köttkvarnen i mina ögon!


im sucha sweetheart sometimes:3





Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards