Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Sara Eliasson - 24 juni 2013 20:51

det är en låt, vill du veta vilken får du söka själv:P

allt här i livet ska inte vara serverat, är sjukt trött fast jag inte gjort annat än att jobbat störtat ner i soffan och glott på han solos(harrison ford) häck de senaste timmarna, kan det ha med att göra att jag var uppe för länge? jo jag skulle gissa på det med.

i övermorgongen ska spenderas med att tapetsera, är en smula nervös men är ganska säker på att det kommer att bli toppentoppen till slut:)

eh ja, här är en bild.

 

jag på midsommar, se så vit jag är huhu vilken ren färg det är och så.

nej nu ska jag snyta mig och förbanna min allergi en aning mer, kanske solen oxå då jag bränt ryggen. ciao

Av Sara Eliasson - 24 juni 2013 00:47

hello, jag antar att jag border prata om midsommar så här det -  jag hade superroligt, och då säger jag inte bara det för att det ska låta bra, jag hade kul, highligten var nog när jag sprang runt i mina platåklackskor och skjutsade ellis på en plastbil för treåringar och körde chickenrace med de som nu var på den andra bilen(jag och namn) eller när jag och lisa vrålade till cum on feel the noiz, take your pick.(som om jag skulle säga allt som här haha)

nej men midsommarstången då? familjen? jo jag hann med det oxå, sen så handlar inte midsommar om att samla myggbett vid högräset vid nån sketen stång/brasa som alla andra verkar göra, det har jag resten av året på att göra.

tydligen såg jag ut som en prinsessa/nån från en gammal film när jag satt i den första raggarbil jag satt min fot i, lets just say i like it, även om de sket i bilbältet på den tiden så hade de iaf vett nog att göra bekväma baksäten på bilarna 1960-ish^^


oh, rubriken, well, ni vet vad jag menar:3

i bland så tror jag - att jag vet - att ingen kommer undan sina handligar, och det känns bra.

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards