Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Sara Eliasson - 8 juni 2014 18:51

åh måste ta av mig handledsstödet, går för långsamt att skriva annars, räcker att naglarna är i vägen redan.


hej och hå alltså jag vet inte hur jag gör det, men jag gör det.


var ute i går, spännande spännande.... eller? känner bara att det är så sjukt segt att det bara finns ett ställe att gå på  för jag sätter inte min fot på bittens om jag absolute inte måste, jag har mina principer och det stället har så mkt dålig energi för mig satt det är äckligt.

 

Mig i går, tänkte att när jag väl orkar ha smink på mig så ska jag fanemig ta kort med ^^ så.. yeah ta-da:)


iaf skulle bara ner och handla lite och tänkte, fuck it, jag tar mina klackar, för jag levde i dem förra sommaren, men det roliga i det hela är att jag var tvungen att klippa av remarna, sagt och gjort allt gick super, tills jag på väg hem känner i ultrarapid att jag tappar balansen och faller rakt ner med ansiktet i marken.

desutom så hör jag snubben som desutom stod bakom mig i kön frågar hur det gick, jag hade på mig hörlurna som vanligt så jag hade inte ens sett han innan dess, åh jösses, då var jag inte särsklit kaxig med blåslagna knän blodiga händer och varorna utspridda på gångvägen.

man bara.

fan.

fan.

fan.

fan.

jag var säker på att han skulle asgarva ( för det skulle jag göra, iaf efter jag kommit i från) men han bara hjälpte mig ta upp allt och frågade om jag var okej, riddligheten är inte död tydligen.

:)

jag däremot började att skratta hur mkt som helst, mitt berömda nu-har-det-hänt-något-skratt som man vet inte är för att det är roligt, utan för att jag har inte vetat hur man kunnat gråta innan till något ( but i can now ;) )

han måste trott att jag var galen, men det är lugnt, det bjuder jag på, det är inte satt jag inte redan hade gjort bort mig ;)


så nu sitter jag här med ett stukat lillfinger, det är roligt hur jag lyckas göra illa händerna jämt nuförtiden, och fler blåmärken till samlingen på benen, får tacka gudarna för att det är bruna satt det inte syns så mkt iaf, fåfänga före allt ;D

och just ja, min skärm på mob gick sönder, yey.... så funderar allvarligt talat på om jag ska köpa en ny.. om det inte vore för att jag är snål, den går ju att använda och så... fniss ^^ jag lovar jag kommer inte att köpa en ny, då hade jag gjort det vid det här laget och byt nr, det skulle jag banne mig gjort redan i vintras så människor jag ogillar inte kunnat kontakta en, tusan. aja man kan bara lära sig av sina misstag :D


funderade på om jag skulle skippa löpningen i dag pga av att jag slog i knäna men kompremissade mig fram till att jag ska söka upp ett eljusspår i stället i dag i stället för den vanliga rundan så är det lite mjukare iaf eftersom jag fuskade i går, för jag var lat och inte hade tid....(okej, så jag haed tid på morgon men jag spelar hellre red dead redamtion :P )


jag sj däremot gjorde en medmänsklig instats bara för ett par dagar sedan då jag hjälpte en äldre kvinna mitt i min löprunda att lassa på ungträduppför en slänt och upp på ett släp med åskan i horisonten.

strunta i att tracksutien var nytvättad, strunta i att mina nya springskor blir gegiga av leran i slänten, jag kan inte bara låta henne göra allt det där jobbet sj när jag ändå kommer förbli och är ung, starkare och har tid.

ska in på fika sen efter midsommar hos henne, ser fram emot det, min lantuppfostran är en av de bästa saker i mitt liv, medkänsla kommer man långt med, synd bara att det ska finnas människor som utnyttjar andras värme, men jag delar gärna med mig av min så länge man ser vilken underbar respons man får tillbaka :)



har kommit fram till att jag börjar känna ett starkt avståndstagande mot alkhol, mer än vad jag någonin känt förut, jag har haft det hela livet med nu har jag börjat att förstå att det är okej, att man inte måste dricka bara för att alla andra gör det.

for the record, jag är inte nyktheriskt. alls.

...och jag tycker att jag kan säga såhär i dag pga all erfarenhet jag har med alkohol överhuvudtaget.

ah my hands are sooo awful med sår på handflatorna, det ser ut som jag blivigt släppad bakom en häst eller något(dramaqueen) hahaha


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards