Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Sara Eliasson - 9 juni 2014 22:32

ojojoj vad ont jag har i armarna i dag, hade världens sämsta morgon som började med att jag försovit mig, haft världen hemskaste/sorgligaste dröm jag kunnat ha och sen machera i den enorma djungelhetta som var på väg till jobbet.


sprang i hällregnet som kom efter åskan med, jag vred ut tracksuiten och nu är det strålande väder, well aint that grand, pallade inte ens med att sola i dag så det får bli morgon i stället, känner mig som en pensionär som knappt kan röra armarna åt sidan, eftersom jag slog ihjäl mig i går om ni av någon anledning missat det ^^

man har hårspray i ögonen från det droppande håret och människor som uppenbarligen tycker man är sjuk i huvudet då det öser ner, well i took me by suprise, vad ska jag göra? det är bara att fortsätta  haha


MKTO <3

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards