Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Sara Eliasson - 8 januari 2009 13:59

Jag fick det efterlängtade telefonensamtalet i går från biblotket. de har fått in fortsättningen på Twilligt.

fatta vad jag bara hoppade av gläjde och gjorde några små skutt av ren skär joy och i rena paniken läste jag om den första boken bara för att fräsha upp minnet innför tvåan som jag har hämtat upp nu, den ligger säker i min väska och jag vill bara hem och läsa läsa läsa:D

fick värsta skrivsuget oxå i går så jag hade suttit sedan klockan 6 på eftermiddagen till klockan elva och skrev lite på en av mina såkallade böcker som aldrig någonsin kommer att publiceras men jag är så sjukt nöjd med de 23 sidor som jag skrev den kvällen, nog för att jag med alla anledningen kommer att få kritik från min enda bedömmare som någonsin kommer att få se de ord jag skriver dagligen men det är skönt att det är någon som kritiserar vissa samanhang som kanske gått lite väl ut på sidan men inte denna gång allså. jag älskar att skriva från en mans sida och även om jag kanske som tjej inte alls har insyn i  männens priva sfär så är det jättekul att bra ta bort känslor som en tjej skulle ha och enligt  min bedömmare, inga tårarXD så det var bara att säga nono till när det kom upp i huvudet:P

men allså fatta! 23 sidor, det är rekord till och med för mig, jag vet att seriösa författare säkert kan få ihop det på ett nafs men detta är ju ett sjukt stort framsteg för mig som vill utvecklas. låter kanske dumt i andras öron att jag blir glad en sådan sak men då säger jag, vart finns din glädje då? att damsuga golvet eller? fine då är det din lycka. min lykke är att skriva, min egena privata värld som inte en själv får bestämma hur det ska vara förutom jag, tänkt dig möjligheterna.

nee nu har jag bablat så länge om det att den människa som orkar att skumma min flumma blogg antagligen har sommnat vid det här laget eller byt sida. jag dömmer er inte för jag skriver bara för min egen skulle. inte för att andra ska bli road av det.


btw I miss you=/ varför svar du aldrig längre?</3 

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards