Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Sara Eliasson - 13 januari 2009 15:32

seriöst! jag har hittat världens bästa låt av Beyonce nya album - Ave Maria. allså jag är van på att höra på opera verionen av den och tänkte jaha, vad är det som ska kunna slå den jag hade så mkt fel att jag höll på att slå i backen! de som känner mig vet att jag skriver jättemktoch aldrig gråter men förbaske mig jag grät när jag hörde den låten, kan vara oxå för  att jag dödade en tjej samtidgt när jag lyssnade på den men ändå, den äger. jag bara ryser!

och sen har vi ju en till glad nyhet, Twilligt, ja, jag vet att jag tjatar om boken så det snart blöder i ögonen på er men jag kan inte låta bli allså.

jag fick tag på den andra boke som är fortsättningen som heter New Moon på engelska vilket jag som är en liten tönt visste vad det skulle handla om. inte svårt om man är intresserad och jag har bara en sak att säga. om första boken var massa nawww så är den här boken bara en massa grin och elände. jag som personligen sätter mig in i karaktären flämtade både en och fjorton gånger av chock och jaa jag blev tårögd men det hade vem som helst blivigt om de hade läst första boken. ska göra ett byte men magnus så att jag får den tredje och han får den andra. jag är så lycklig.

sen måste jag bara få kommentera en till sak som inte alls har med mitt liv att göra men jag råkade se på guldbaggegalan i går, det var bara roligt när björn gustavsson var med men skit samma. jag satt där och insåg plöstligt en sak. guuudd vad mkt papper de använder. ho ho ho jag ve redan vem vinnaren är men nej jag river upp det helt onödiga kuvert som säkert är ett träd som skulle kunna räddat vårat stackars syrebrist som råder snart på jorden men nej det ska tryckas ett namn på det som jag egentligen vet i huvudet. slöseri! slöeri i stora mängder! det är bäst för SVT redaktion att de använder återvunnet papper, annars sk ablod flyta! blod ska flyta! GAHHH!

tali - HO! 

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards