Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Sara Eliasson - 17 januari 2009 14:12

I dont love you liked did yesterday.. vacker låt vacker låt må jag säga...

men nu ska vi till andeningen varför jag skriver. jag fölorade just femtio spännn... or did I ? hihi ne men har läst slut på Eclipse eller ljudet av ditt hjärta... jag blev lite förvirrad på slutet plus att jag blir tråkad när bara handlar om bella och bara bella när inte edward är med .

okej nu ska vi stava rätt oxå Twillight. så det är rätt. Twillight.

inget annat. jag har sett Wall E. mja den var tråkig i början ska jag säga, det var ju gulligt men jag var så jäkla trött att jag knappt uppfattade den men inte min grej, jag vill ha talande leksaker i stället;)

jag vill se filmen igen. bara vissa bitar men jag vill. inte då de blir kära för det är lame men resten, Resten är pretty good.

näää nu orkar inte jag mer ska försöka att ta på mig något anständigt och gå ner för att möta dagen som håller på att bli kväll igen. crap.

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards