Alla inlägg under februari 2010

Av Sara Eliasson - 4 februari 2010 22:14

i dag, ska jag skriva en kioskvältare bara för att jag inte orkar med mitt eget liv just nu och varför inte vända sig till det bästa stället om inte min egen fantasi som har ett helt lager av världar och under som denna värld aldrig kommer att ge någon.

jag orkar inte med mina tyngre project i dag, det ska bli skönt att skriva något som man vet ska sluta och har förutsägbara karaktärer.


I really love to write, oavsett om det är för pain och pleasure.



jag vill verkligen att det ska funka till helgen, hoppas av hela mitt hjärta att jag inte glömts bort med tiden...


=/




Av Sara Eliasson - 3 februari 2010 03:57

Läste igenom bloggen för ett par minuter sedan och inser att den är lite åt det deppade hållet men vad gör man, det har verkligen varit en svår tid de månader som har varit.


Lisa

Magnus

morfar

+

Allt annat som har gjort mig ledsen/sorgsen/hopplös.

ska verkligen försöka att bli gladare men det är svårt när man är ledsen inombords.


hoppas verkligen att der finns en bättre framtid, för jag förtjänar fan att någon i min gång få vara lycklig.


I miss the summer of 2009...


puss

Av Sara Eliasson - 2 februari 2010 02:56

''dont be a little bitch with your cithchats, just turn around, boy let me hit that!''


det känns som att jag börjar att få minnesförlust då jag allvarligt nästan glömt bort vad jag ens gjorde i lördags, its like i dont matter.


nej, det spelar fan ingen roll hur mkt man en festar, jag minns ändå inte vad som hände om ett par dagar, maybe cause its not someting out of the ordinare, hey its only a guss okey?


okej jag hade kul, jag hade kul. vem har inte kul`?

jag vet ett par stycken som inte har kul då.




I dag kom annonsen med morfars dödsruna oxå, i dagens myheter eller vad det var, jag har ingen aning.



jag har inte varit på en begravning sedan min första morfar dog.

jag vet, det låter stört men jag har två stycken, en som jag trodde var min morfar tills jag fick veta om att jag hade en annan i stockholm så jag har två, sadly är båda döda nu.

ett slag av ödet kan man tycka.



puss


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards