Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Sara Eliasson - 1 februari 2012 22:23

okej, jag erkänner.

jag kanske var för snabb att deklarera resulatet av min klippning som en succe. ehh.. ja, om man säger såhär, nu vet jag iaf att den vägen behöver vi inte gå igen och den enda gången jag kommer att ens försöka mig på att klippa kommer att vara på backen med en sax på stråna.

överdriver jag? mja, you tell me, var faktiskt ganska nöjd i natt men som vi alla vet när solljuset går upp så lättar dimman från ögonen och med ett stick i hjärtat insåg jag vad som hade skett, mordet, massakern och lemlästandet av mitt hår:O

att jag sj var skyldig var ju inte bättre då jag efter två  minuters övervägning susade in på attityds hemsida och beställde en tid två timmar senare.


det enda ord som gick runt i huvudet vid tilfället.

DAMAGE CONTROL! DAMAGE CONTROL! DAMAGE CONTROL!

kort sagt, det var ett par ångestfyllda timmar.....


men men jag måste ha gått till en god fee i stället för frissan( då jag helt ärligt talat trodde att det var kört och det skulle bli mössa för resten av livet) och tada... eran av mitt långa hår är över, call me chicago;)

   



puss 

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards