Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Sara Eliasson - 5 februari 2012 19:18

i går hängav jag hela dagen åt Mother som fyllde hella 43 år, congrat congratz mommy!<3

 

mother<3

och ja, jag vet att vi är lika, blablaa, har jag hört hela mitt liv.


sitte och lyssnar på within temptaion(stavning, palla kolla upp) eftersom jag började tänka på det bandet då jag satt i julas och spelade cod black ops zombie mode och då finns det ju nå jäkla låt när man hittar de där stenarna( de som inte har spelat spelet sitter väl och ser ut som frågetecken nu, jag och p12! woohoo) iaf letade jag rätt på den eftersom den tillhör den musikgenre som nightwish blabla allahagendal vad alla de där banden heter.

när jag gick i åttan eller nian så  var det iaf within temp. som gällde då min dåvarande bästa vän Angelickee( Yes i stll remember) var mer eller mindre besatt av  dem.

så var det, en liten smakbit av det förflutna, hahahhaa


borde göra religon men det är banne mig så sant som det är sagt, har du ingeting att göra så är allt supertråkigt men nu, när arbetet lastar på en så då ska man minsann lusläsa allt xD

nej, jag ska arbeta på skolan. puss


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards