Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Sara Eliasson - 20 februari 2012 17:26

helloj!

i dag är vi tillbaka, starkare, vackrare och smartare än någonsin!

:D


i går var det en dålig dag och nu är det glömt, kanske har jag bordeline men det skiter jag fullständigt i^^

provade att sätta i löshåret i dag efter att jag hade klippt mig för första gången och tycker fakktiskt att det blev superb, dock har jag fått färga ner håret en gång med tanke på  att någon (lisa host host) har färgat det blont så pass mkt att det inte går att färga upp den i brunhet:P

insåg hur mkt jag har saknat mitt långa hår.. men men sådär är det ju när man ska hålla på att få ider på natten, det slutar bara i tårar gott folk!:O

haha


   

jajaj jag är iaf nöjd!:)


åh fick Metro 2033 -spelet, läste boken för ett tag sedan, sitter bara och skrattar och jämför i stället för att vara rädd, ett tips, läs boken, underbart om människornas förfall och hat, spelet -  tja... fast.. fast... nej..... ...

eftersom jag mer eller mindre levat i en värld där världen gått under med metro 2033 och fallout new vegas, the walking dead  så är det banne mig inte svårt att välja vart jag skulle vilja vara om världen faktiskt gick under med tex kärnvapen etc, i backen - död.

när jag var yngre hade jag någon slags illustioner om hur världen skulle vara och hur kul det skulle vara att leva i en totalt anakistisk värld utan regler, nu. nej tack, jag dör hellre som människa än att leva som ett djur oavsett om det skulle vara i en metro eller på flykt genom världen, men på den ljusa sidan så skulle ju växthuseffeketen minska om människosläketet dog ut! yeey! tänk på det alla ni grönisar som sitter och protesterar med lågenergilampor, två bilar på uppfarten och en konsumtionsnivå som är skrattretande!

jag tycker vi utrotar alla människor överallt så är ju problemt eliminerat, problem solved!:D


puss

Av Sara Eliasson - 20 februari 2012 01:05

i bland, känns livet som skit, mer eller mindre.

japp, vi har alla varit där, och den som säger annat är en lögnare.

dagar då allt är bara fyfanvadjagärlesspåalltochbläläbllalblabla........
........


ja, det har varit det ett tag nu i min värld, där jag bara, nej nu drar jag till papanewguiea(har ingen aning om stavning, to lazzee för google too) och lever bland indianstammarna och dricker dåligt hembränt i hopp om att få dö lite snabbt, hey at least im drunk.


jag ska sitta där, med min flaska dåligt hb och sjunga dropkickmurpys lilla slagdänga -  Fuck you, im drunk, medans infödingarna som säkerligen är kannibaler med min tur, ser till att Robinson Kruse(SVENSKT UTAL inte rätt blalblaa) har tillräckligt rosepeppar på sig innan de slänger in han i deras nya varmluftsugn innan de jobbar sig vidare på mig, men hey, vi det laget så är jag iaf marinerad!


vill skriva snälla saker men känner ingenting snällt, har raderat supermkt text med tanke på vad det innehöll, meningslöst, det känns meninglöst, om vi ändå dör om 80 år ( de i min ålder) why bother? jag kan ju bara lägga mig i graven på en gång och slippa allt meninglöst skit som ska kallas för liv?

nej, jag tycker inte att mitt liv är meningsfullt för att jag har dittan och dattan, för att jag har det jobbet det huset eller den snubben, jag spottar på allt det, MENINGSLÖST.

och med tanke på vilken fin regring vi har, kan jag lika gärna fixa hängsnaran nu, om det inte var för att självmord bara är för fegisar!


puss.

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards