Direktlänk till inlägg 11 juni 2013

jag tror jag har förstört judas priest för mig själv

Av Sara Eliasson - 11 juni 2013 20:16

det här är facinerade faktum som jag upptäckt nyligen, jag blir tårögd av filmer från nittotalet, speciellt de här amerikanska där de slår alla odds etc, haha skrattar just nu åt mig själv för at det är egentligen så löjligt, är jag verkligen så lättköpt? 

haha, antaligen.

eftersom jag har spenderat nästan fyra veckor i sjukdomens tecken och mer eller mindre varit bannlyst från solen så har det blivigt att man snokar in sig på de här så man såg nån gång som liten och inte fattade ett jota av, tex jag hade en facinerade teori om dr Quinn när jag var liten då man satt hemma hos mormor och morfar och stirrade på människor jag aldrig förstod av, men! jag hade varit smart nog, enligt mig själv då jag var sex år att om det var en rolig handling innan de spelade upp den där vinjetten då så skulle resten av avsnittet suga, det roliga är att jag tycker som vuxen att jag kanske inte var så fel ute, i was a strang child, thats for sure^^


jag vet, jag vet.

egentligen så ska jag väl klaga på något, det värsta är att saker jag skriver om är egentligen bara betraktelser av människor, och även om jag inte har någon fancypancy-''utbildning'' innom den mänskliga naturen så kan jag inte låta bli att analysera den, och fördöma den, på mitt eget vis, på bloggen.ha:D

(som en hel miljon till antagligen...and were all so pretty!)


har ju iaf krossat av en av mina trilla-pinne-lista iaf nu när jag var och såg Bon jovi den 24 i sthm bland alla uppror och kravaller som var där vi bodde, nästan lite spännande, om det inte vare så att min överlevnadsinstinkt kickar in samma sekund som jag stirrar faran i ögan, kort sagt, japp im kinda of av coward, Im lauging when im survning som det heter hahaha

låter som att jag rädd för allt nu när jag skriver så.. haha men så är inte fallet det lovar jag, fallet är bara att jag tänker inte villigt slänga mig i dödens käftar även om andra gör det, om det är stryk så är det ingen fara, även om det suger - hårt. för stunden så lever man åtminstonde:D

titta vad posetiv jag är - always look on the bright side of life... vissel vissel^^ för alla som inte kan läsa mellan rader så var det en smula sarkasm med i det hela.

men nu tappade vi ju helt tråden.

bon jovi, förstår äntligen hur 10-14 åriga flickor känner sig då de ser justin biber från ett avstånd de aldrig kommer att röra honom från.

I - Was frekkin StarStruk. Serioulsy.

omg!!! när jag såg honom le förta gången då han kom ut på scenen trodde jag faktiskt att jag skulle lägga mig ner och dö på golvet(som alla de andra 40plusare gjorde bakom mig och lisa) jag bara - i dont care that youre older then my father, marry me!! hahahahahaha! xD

värdigthet;) eh nej.

måste erkänna att jag inte kunde alla nya låter men ingenting kommer slå då jag höll lisas hand på konserten och bon jovi med akustik gitarr längst fram på catwalken sjunger knappt hörtbart första orden till "livin on a prayer" för att publiken överröstade honom(we included ofc) och jag råkade göra satt ett par snubbar framför höll för öronen höll för öronen för att jag skrek så hög ton bakom dem, stackarna haha;P hittar ingenbildjäkel nusåklart, kommer sen..host


nej nej nej, nu ska jag faktiskt göra nått vettigt, jag menar det är ju fortfarande ljust så man kan väl dansa med träskor på parketten? eller?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eliasson - 11 september 2015 12:59

jag känner mig så otroligt ensam utan min fina fästman att komma hem till efter jobbet, men jag vet att han älskar hålla på med militären så jag antar att det som gör han lycklig gör mig lycklig. helt otroligt att vi har klarat ett helt år och en m...

Av Sara Eliasson - 14 juni 2015 10:59

Wow vad jag inte alls bryr mig om att lisa holm är död. Finns 5 minnes grupper! 5! Lol som hon kan se dem liggandes på bårbordet. Jag blir äcklad av att se folk som försöker få pk poäng av någons död. För lets face it, unga människor dör en hemsk d...

Av Sara Eliasson - 7 maj 2015 21:52

tja så jag testar saker, kollar på hockey spelar carrie underwood för mig sj och njuter av att börja kunna andas igen efter två veckors förkylning. fundera lite på varför så få gillar country, kanske för att de är så gammaldags för de flesta, tr...

Av Sara Eliasson - 25 mars 2015 21:54

egentligen så handlar det inte alls om att jag inte har lust, det är mer om att jag är övertygad om att jag en dag kommer säga något orespektfullt/sant (alla gånger sant, c'mon its me) mot någon som är i min omgivning. faktiskt så kliar det litegra...

Av Sara Eliasson - 29 december 2014 23:21

insåg att jag sjunger igen, har efter en smula klagan från robert om att jag varit tyst länge börjat igen, lite skumt från början, när det en gång varit som att andas för mig, men nu är det i gång igen, jag kanske inte tänker göra det på beställning ...

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards