Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Twilligt.. igen.

Av Sara Eliasson - 15 januari 2009 23:17

nu har jag äntligen sett filmen och jag kan säga som alla andra som läste boken innan. NEJ. allså hallå? allting var bara fucked och Edward bara aha! nu ska jag dra med dig så du får se mig i soljuset. jag gillade inte att de hade kapat bort de bästa secnerna bara för att komma fram till ett haltasikgt slut. jag tyckte personligen att Edwars skådespelare såg okej ut, ja de ser väl bra ut allihopen men den som såg bäst ut var Carlisle såg bäst ut i han var inte alls så som jag hade tänkt mig, han var jätteung!

sen var det hur de bara hela tiden spottade ut sin arepliker i ställe för att säga dem när det bara var scener mellan Edvard och Bella. lame lame lame. och det värsta att jag kommer att se deras aniskten nu när jag läser den sista boken som jag äntligen har fått tag på. ska bli intressant. har slagit vad med Magnus om femtio spänn att jag tror Bella blir en vampyr iaf på slutet. om någon dör så ska jag ringa upp Meyer och fråga vad hon tänkte på, okej om någon av dem dör så ska de göra det för en bra anledning. man behöver alltid offer för en bra sak.

jag dödar gärna i mina historier men jag blir oftast så ledsen själv när de dör att jag blir deppad. jag vet. jag är knäpp. det kan inte berättas om, man måste skriva själv, leva med sina kaktärer och känna deras sorg och glädjen. det är hårt då jag faktiskt vill skriva nu men  kan inte. gud jag vill skriva det räcker inte med den här sidan. jag vill ha min egen dator och skriva tills fingarana blöder.

aja ska läsa nu. det ska bli intressant och se om jag blir av med femtio kroner eller tjänar det:P

bra låt -------> Katy Perry - Waking up in Vegas

 
 
eyliiin, the one you loved first^

eyliiin, the one you loved first^

16 januari 2009 18:35

heeey! bra att du har det trevligt där!

hoppas att allt är ok, ringer snart!=)

http://www.eyliiin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eliasson - 11 september 2015 12:59

jag känner mig så otroligt ensam utan min fina fästman att komma hem till efter jobbet, men jag vet att han älskar hålla på med militären så jag antar att det som gör han lycklig gör mig lycklig. helt otroligt att vi har klarat ett helt år och en m...

Av Sara Eliasson - 14 juni 2015 10:59

Wow vad jag inte alls bryr mig om att lisa holm är död. Finns 5 minnes grupper! 5! Lol som hon kan se dem liggandes på bårbordet. Jag blir äcklad av att se folk som försöker få pk poäng av någons död. För lets face it, unga människor dör en hemsk d...

Av Sara Eliasson - 7 maj 2015 21:52

tja så jag testar saker, kollar på hockey spelar carrie underwood för mig sj och njuter av att börja kunna andas igen efter två veckors förkylning. fundera lite på varför så få gillar country, kanske för att de är så gammaldags för de flesta, tr...

Av Sara Eliasson - 25 mars 2015 21:54

egentligen så handlar det inte alls om att jag inte har lust, det är mer om att jag är övertygad om att jag en dag kommer säga något orespektfullt/sant (alla gånger sant, c'mon its me) mot någon som är i min omgivning. faktiskt så kliar det litegra...

Av Sara Eliasson - 29 december 2014 23:21

insåg att jag sjunger igen, har efter en smula klagan från robert om att jag varit tyst länge börjat igen, lite skumt från början, när det en gång varit som att andas för mig, men nu är det i gång igen, jag kanske inte tänker göra det på beställning ...

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards