Alla inlägg den 19 april 2010

Av Sara Eliasson - 19 april 2010 15:56

ja det är sant, allvarligt talat fin låt owl city - fireflies


har besämt mig för att böra musikblogga igen även om de finns personer som väljer att inte vara ett dugg kreativa och söka sin egen väg och bara vara ett jävla lowlife och härma mig.

så =)


felstavnigar herr koomeer jaaa!


nu när jag sagt det så blir det mer gnäll, eller?


tänkte på en sak som vanigt, varför bryr sig folk om man kollar på deras blogg eller inte?

jag personligen skiter i om det bara skulle vara en person eller ingen. man ska ändå först och främst skriva för sig själv :D

 sen att jag tycker att jag har sunda åsikter som borde bli mer uppmärksamande än vilka skor som passar till våren då mode, face it. är en mördarmaskin.

 

nu ska jag njuta av tanken på solen och kanske vara med leila och jon senare och lisa i morgon<3


puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards