Alla inlägg den 23 april 2010

Av Sara Eliasson - 23 april 2010 17:09

*FRUSTAR AV ILSKA*

ÅHH  VARFÖR ÅH VARFÖR


fick en rätt spännande fb inbjudan av lisa i dag som jag skrattade ett bra tag


''thats my boyfriend, he just dont know it yet¨


haha


jag vet inte riktigt hur jag ska kommentera den. host host   


nu kom den gubbe med oxå, hur gick det till? ;D


lyssnar faktiskt på trolles kassetband efter att ha ransakat mitt youtubekonto på gamla favoritklipp som jag haft sedan gud vet när:D


knarkar lite taylor swift med, jag gillar ju låten menjag vet inte, jag gillar faktiskt love story bättre fortfarande med det kan vara för att jag hört den mer.


I morgon blir det utgången med tjejerna i sundsvall för att fira lisas sista utgång på länge nu och jag måste säga att jag grävde fram en assnygg klänning i halterneck som kommer att passa sjukt bra, har även införskaffat skor som går att dansa i hela natten:D vilket jag tänker att göra;D


varför finns det inte rave för längre?:O vad det tvungen att utrotas sedan nittiotalet, jag skulle passa som handen i hansken i den miljön.

rats.

=(


med risk för att låta yngre än vad jag är.

 satan, vad jag tänker supa i morgon:p


PUSS


Orianthi - accordning to you

Neon Trees - 1983

 ( mina egna memos alla som läser feel free att ignorera min musiksmak så mkt ni vill^^)


debi nova - drummer boy - lisa det känns som något för dig?:D

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards