Alla inlägg den 28 april 2010

Av Sara Eliasson - 28 april 2010 14:28

ännu en dag. men det går framåt. ser verkligen fram på att plugga, si sara ska fan inte sluta att plugga som 97 procent av sveriges befolkning gör efter gymnasium.

jag skall framåt!

så det så^^


lyssnar på taylor swift, igen.

''But she wears short skirts
I wear t-shirts
She's cheer captain
And I'm on the bleachers''

 

sitter och spanar på facebook. känner innombords. allllllllllvarligt.

alvarligt.

ALVARLIGT!






har äntligen hittat en låt som jag verklgen skulle kunna göra om jag var tvungen typ på idol eller likande. haha


And I don't know
I could crash and burn but maybe
At the end of this road I might catch a glimpse of me
So I won't worry about my timing, I want to get it right
No comparing, second guessing, no not this time


jösses....



  •  osäker
  • rastlös
  • rädd
  • arg
  • tröstlös
  • apatisk
  • besviken
  • jäktad
  • bortknuffad
  • oälskad
  • HAT



  •  nyfiken
  • kärklesfull
  • äventyrlig
  • intresserad
  • framåt
  • självsäker
  • mitt liv-min chans.
  • ansvarstagande på rätt sätt
  • förlåtande
  • acceptera att det som hänt gjort mig till den JAG är....

 

 

så enkelt att sluta vara bitter, om ändå alla kunde strunta i att gnälla i det förflutna och se framåt.


puss





Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards