Alla inlägg den 27 april 2010

Av Sara Eliasson - 27 april 2010 20:31

heeeeeeeeeeeeeej allihopa!:D


åh jösses, ännu en dag/kväll med lisa sjölander, vad ska man säga. alldeles underbart:D

åkte ner med lisa och erik innan jag och lisa vid klockan typ halv fyra började att göra i ordning oss och jag vet inte fan men det skulle inte spela roll om vi hade en halv livstids på oss, det är alltid stressigt på slutet<!:O

(kan vara för att jag och lisa pratar skrattar och lyssnar på musik i stället för att göra det vi ska göra) haha


      


kom en hel del folk och det var riktigt roligt, jag fick utrycka min enorma kärlek till Queen och hell, det finns ingen som Freddie!

det var singstar, det var massa prat och en massa kort som knäpptes, en del som jag inte ens fattar att man ens blir taggad på, jag menar bakhuvudet? haha allvarligt lisa, ja jag vet att det är du som har gjort det men jag älskar dig iaf^^


Gick ner på momentu eller vad fan det heter, ja, jag kan inte veta vad det heter för min intressenivå  är inte särskilt hög man e packad.

där fanns det dessa t-shirtar, blaha sara,lisa och cecilia snodde snabbt åt oss ett par innan de försvann;D


  



kvällens plus -  lisa och cecilia och lee,  killen jag hittade på dansgolvet i Ke$ha-mode whooohooo!


kvällens minus -  blev bestulen på 100 spänn. svar ja. jag är bitter. om den som snodde den läser detta, gör dig själv en tjänst och håll käften om det för om jag hittar dig ska jag........ med min...........

grrr.


lycka till min lisaa som blev opererad i dag, jag kommer med solsken när du orkar<3

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards