Direktlänk till inlägg 18 februari 2012

det är bäst för dig att du är en bra kyssare

Av Sara Eliasson - 18 februari 2012 01:36

morgon, jag hör avlägset i sömmen att det ringer på och när jag slår upp ögonen så vrideer en nyckel om i låset.

paaaaaanic!

vem fan är det som... jag juste-fan-det-är-ju-de-som-skulle-rensa-kanalerna-helvetena!

paaanic!

slänger på mig paltorna, inser efter en snabb blick i spegeln att jag skulle duscha på morgonen, en halvtimme tidigare innan jag stigit upp.

paaanic!

jag rusar in och tvättar håret, på en tid som borde vara någonstans med gunde svan och hans rekordtid.

kommer ut, tar tag i fönen, som jag vet är sönder men, snål som man är så böjer jag hellre på sladden än att köpa en ny.

går in i  sovrummet, börjar att böja sladden för att föna och Poff!

kortslutning i händerna, på en ganska chockad sara som genast går över i raseri och elakt med blöt hår stampar ut för stunden helt glömt bort männen i köket.

- vi är klar nu. rösten låter vänlig, om något road, kanske en synen av mig nyvaken och rasande med blött hår.

jag nickar ler, säger åh vad bra, stänger dörren efter mig, känner lukten av el i luften och tackar de högre makterna att de gått.

vadihelsike? helt mörkt är det oxå, flippra irriterat på kökslampan, inser att proppjäveln har gått.

faaaaaaaaaaan

slår på skiten igen, inser att jag nu får gå utan att torka håret då tiden har sprungit i  kapp mig och att jobbet inte väntar oavsett om jag är klar eller inte.

vilka underbar morgon det var..........

yeah.


vi har alla varit där, när allt går fukking fel, tur att de går över^^


btw, om du är en av dem som har tänkt eller tagit vaccinationet mot influensaviruset aka skrämselpropaganda, har jag bara två ord för dig.

immun - systemet.

its there for a reason folks, lets use it shall we?:)

och på plussidan, ingen narkolepsi som följer med skiten:D yeeeeY!


men seriöst, ingenting i världen kan få mig att ta en spruta (oavsett om den är gratis) då den är just utpressad från de så icke kapitalistiska läkemdelföretagen som inte alls vill tjäna penar... onej, för att bli den första kullen av testpersoner av människor, no sir.


men alla har ju inte fått det och blabla, de agerade korrekt, yeah kanske de gjorde, politiskt korrekt, de agerade politiskt korrekt för att rädda sina egna arselen, skit i människorna som kommer att få lida, vi ska agera politiskt korrekt! det är det rätta!

de som inte har läst mellan raderna så påpekar jag sarksamen som dryper runt i meningarna, jag mer eller mindre föraktar allt som har med de här såkallade vaccinationerna att göra.

jag kanske tog poliosprutan, men den har testast i 50 år och inte i tre månader innan den nådde mig, oh and i was like six!


kisses


oh, rubriken, mja, ta den som du vill..... hmhmhm


puss

 
 
Ingen bild

Din mormor

18 februari 2012 09:49

du kan då komma på rätta orden! man får sig ett verkligt gott skratt gumman hoppas du inte bräde dig på locktången, kanske det är dags att införskaffa en ny :) kramar från mormor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eliasson - 11 september 2015 12:59

jag känner mig så otroligt ensam utan min fina fästman att komma hem till efter jobbet, men jag vet att han älskar hålla på med militären så jag antar att det som gör han lycklig gör mig lycklig. helt otroligt att vi har klarat ett helt år och en m...

Av Sara Eliasson - 14 juni 2015 10:59

Wow vad jag inte alls bryr mig om att lisa holm är död. Finns 5 minnes grupper! 5! Lol som hon kan se dem liggandes på bårbordet. Jag blir äcklad av att se folk som försöker få pk poäng av någons död. För lets face it, unga människor dör en hemsk d...

Av Sara Eliasson - 7 maj 2015 21:52

tja så jag testar saker, kollar på hockey spelar carrie underwood för mig sj och njuter av att börja kunna andas igen efter två veckors förkylning. fundera lite på varför så få gillar country, kanske för att de är så gammaldags för de flesta, tr...

Av Sara Eliasson - 25 mars 2015 21:54

egentligen så handlar det inte alls om att jag inte har lust, det är mer om att jag är övertygad om att jag en dag kommer säga något orespektfullt/sant (alla gånger sant, c'mon its me) mot någon som är i min omgivning. faktiskt så kliar det litegra...

Av Sara Eliasson - 29 december 2014 23:21

insåg att jag sjunger igen, har efter en smula klagan från robert om att jag varit tyst länge börjat igen, lite skumt från början, när det en gång varit som att andas för mig, men nu är det i gång igen, jag kanske inte tänker göra det på beställning ...

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards