Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Sara Eliasson - 2 maj 2012 12:35

min första meningen på dagen i princip, haha

aja alla som vet något vet ju att det är karin boye och om inte annat så finns ju google nuförtiden:)


har haft en supermysig sista april med god mat fint sällskap och majbrasa, ska med andra ord inte klaga i dag, såg på mitt förra inlägg och kände bara negativiteten som spreds över bloggen. det skall vi ändra på i dag:D


i mitt nästa liv ska jag lätt heta Emmylou, hur awsome är inte det namnet egentligen?:D


i dag fyller min lilla gammelmormor eller gmoma som och magnus säga( med eng utal:P) 89 år, damn damn. om jag lever så länge ska jag bli en av de där superjobbiga kärringarna som är en allmän pest, för det får man vara när man e gammal av någon anledning, skulle jag göra det nu skulle jag säkerligen få stryK:P haha


ahh har fått typ den där satans låten somebody that I used to know med gotye på hjärnan. allvarligt talat, drives mee fukking crazy då jag bara hela tiden - but you didn't have to cut me off hahaahaha

när det är mig sj jag driver till vansinne och inte ens andra så vet jag att det har gått för långt, det är bara att lyssna på låten tills jag blir less och sedan så är jag tyst... tills nästa låt sätter sig på hjärnan, ja ni ser ju ett mönster här... host host^^


puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards