Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Sara Eliasson - 31 maj 2012 23:17

  

ja, det är en lady gaga låt -  goverment hooker, och ja, den är bra, och ja, jag höll på att ramla av stolen av skratt första gången meningen

- put your hands on me, John F Kennedy dyker upp.

:D


varför detta om gaga då, jag som har trashat henne mer än vad man gör i ett skrotbilsrally innan, well om jag nu får en chans att försvara mig(och om jag minns rätt) så handlar det om hennes påstådda(jag vet inte om det blev så eller inte) tillsammans med Queen, det hade jag inte accepterat helt enkelt, annars har jag alltid gillat gaga, även om hon hon stal namnet... host host...


den andra september så blir det nämligen sara-lisa-weekende i coopenhagen( watch out denmark!:D ) då Lady Gagas värlsturne är där, ska bli megacoolt! bara hennes scenshower är ju spekatkulära, sen att hennes låtar på born this way albumet är sjukt najsa gör ju inte saken sämre.


min lisa vet verkligen hur man överraskar mig( sen att jag inte gillar överraskningar lika mkt som hon gör är en annan femma...:P) men det är var nog banne mig en av de roligaste sakerna som har hänt mig på mkt länge, en sak är säker, siktet är inställt, spiken är spikad! lady gaga, here we come, ready or not!:D


puss!


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards