Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Sara Eliasson - 15 maj 2012 01:43

jag vet, det är sent, jag ska sova, snart.... snart...host.


en sak slog mig när jag nonchalant flippade igenom kanalutbudet i väntan på att big bang theory skulle börja igen(like a boss) och av nån anledning så dyker tanken upp efter att ha sett någon reklam om närdejting med ''högre standrad'' inte vet jag, folk som antingen tycker de är bättre än andra eller har det bättre än andra, sannolikheten är hög på att det är samma sak i många fall.


okey.

lets breake it down people.


en dejtingsida som bara har människor med

A. hög utbildning

B. pengar ( i guess)

C. någon annan form av högre status, Kim Kardashian- aktigt kanske, vad vet jag.




okej, jag fattar och jag säger inte att det är fel.

men.

vart i hela friden sätter vi in kärlek någonstans? (ni behöver inte oroa er, jag hör sj hur löjligt det låter)


det känns  som att okej, men det gör ingenting att jag inte har några som helst känslor för dig, för vi har samma intressen umgängeskretsar, yrke blablba etc etc

uscha.

och dääääääär for vi direkt tillbaka hundra år i tiden, vad synd=O


då kan vi ju bara skippa kärlek helt i ett förhållande och göra som på den gamla goda tiden, föräldrarna får välja!:D

tänk på det! det är ju perfekt! då behöver vi ju inte oroa oss för de är jobbiga problemen som

A. åhnej, hon/han kommer inte passa in med min familj/vänner för att vi kommer från olika uppväxter/kultur/status

B. pengar. pengar pengar pengar. för förr i tiden så arbetade ju inte kvinnor! i am an magican!:D

C. och glöm din räddsla för skillsmässa, slår din partner dig? är hon/han otrogen? det är luugnt, hon/han och du vet att ni är låsta till varandra, och att era familjer skulle frysa ut er om ni gick skilda vägar.


som sagt klappat och klart, och varför skulle du vilja vara med någon som du förälskar dig i? alla vet ju att pengar är  det som får jorden att rulla, och den där känslan att du dör innombords, well, du kommer ju iaf möta någon med höga ambitioner!


puss


observera - dessa punkter gäller inte för golddiggers, go get em boys and gals! alla vet att du blir lyckligare av matriella saker! det är därför vi har så många rehabpogram!

punkt.

punkt.

punkt.

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards