Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Sara Eliasson - 11 maj 2012 21:08

ja, jag vet, jag kan inte låta bli att bli uprörd, jag är en känslomänniska -  även om jag inte verkar vara det utåt sätt.


  • ja, jag absolute avskyr det land sverige spelar mot, skulle kunna vara ett gäng med dali lamas som står på isen, jag hatar dem i tre perioder, oavsett vem det än är.
    kort sagt, hockey är det mest patriotiska en svensk kan känna.
  • trötta slagord av varningar och uppmaningar över do's and dont's som folk känner sig rättfärdigad att spotta ur sig, det enda som kommer upp i mitt huvud - I dont care.
  • reklamen som 4an har inbillat sig var en bra ide på ishockeyn,(billjetpriserna tänker jag inte ens ta upp, skäms för de som trodde att familjer har över tusen spänn till övers, resa ej inkluderad!) älskar när det är som mest spännande och plötsligt kommer en utråkad röst '' commercial break '' man bara fucking great. snälla tv4, låt bli hockeyVM nästa gång, låt svt göra sin grej. tack.

  


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards