Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Sara Eliasson - 7 maj 2012 01:23

Nån som fattade rubriken?

haha om inte annat, en liten tankenöt på vägen då^^



får börja med att säga att det var supertrevligt i går:D

funderar på hur jag alltid förlorar i klossbygge som? D:

funderar hur jag inte ska bli hulken och riva hela stället eftersom jag hatar att förlora^^

no but seriously.

SARA =

  • när hon vinner =

 - IN YOU FACE MF! HAHAHAHAHHAHAHA!:D etc etc. kanke en liten segerdans oxå, beroende på vem det är, variationerna är många men slutar alltid på samma sätt.

  • när hon  förlorar =

 vemsomhelst- sara? sara säg något då? blev du sur? ( förvånad röst, slår aldrig fel)
 jag - silence. ninjaeyes, när orden för ilska inte räcker till.


folk tror ofta att jag blir sur över saker som jag inte ens bryr mig om eller en annan favorit är när jag skojar att de tror att jag är dödsallvarlig och går från att skratta till att se lite bekymrade ut( story of my life) sen blir jag bara, wtf happend och då kommer den klassiska meningen.

''- jag visste inte om du skojade eller inte''

jag bara....ahhhhhsuck.

its called sarcasam people, i use it aAAAAAALLooooot! Om ni inte har märkt det.


:)


är jag allvarlig så säger jag det, och är jag förbannad, så säger jag det.

om inte annat så kommer ni att märka det på min

  1. kylan från istiden.
  2. mina gröna hudfärg, då jag blir hulken och förstör downtown harnosand( sarkasm= som om härnösand skulle vara coolt nog för att ens säga så=skämt.

välkommen till min humor bitch.

nu ska jag sova


puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards