Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Sara Eliasson - 10 juni 2009 20:01

trött och besvikenTomt och blankt.

 Detta är botten.jag hatar kommunal trafik, jävla horor.

det är kallt ocksåjag fryser D:

På den senaste tiden känns det att jag fått offra mkt för att få det jag vill ha men börjar undra om det var värt det?

småsaker kan jag stå ut med som att bussen inte kom överhuvudtaget på utsatt tid utan Struntade blankt i att komma alls och jag missade båtresan som jag sett fram emot i två veckor.

 Det finns viktigare saker än kommunala busshoror.

Som du.

Jag saknar dig.saknar att prata med dig, saknar att skratta med dig, saknar att säga saker som bara du och jag förstår.Jag saknar dig helt enkelt.

Av Sara Eliasson - 10 juni 2009 06:45

o'hoj!

i dag ska jag inte längre vara en landkrabba utan traska på en båt kallad ådlaen 3 som funnits i hsand hur länge som helst, sara har aldrig åkt med den innan.

kan vara för att jag inte uppskattar att vara på vattnet, lång historia, löjligt förklaringar.

har kommit fram till att jag är rädd för många saker nuförtiden, herregud allså. jag är ju rädd för allt!:O

jag måste bli tuffare! xD

är hur som helst hur roligts som helst att vara på lantsmäteriet och jag kommer att sakna alla när jag har slut på mina veckor, började en kille från uppsala univeristet oxå i måndags vilket ledde till att jag känner mig som en dum åsna när jag som varit är i två veckor fortfarande inte har fått grepp om allt, men. jag skrattar hela tiden om inte annat :D

tror det var längesedan jag skrattade så mkt som jag har gjort nu de senaste dagarna.

jag vill oxå plugga senare. =/

jag lovar att jag ska göra det, alla tror säkert att man är dum bara för att man inte hoppar på det direkt, jag säger att jag är med all sannolikhet smartare än de flesta =)

kanske inte jonas då men jag ligger iaf inte så långt bakom. föressten på tal om det , Grattis till Kraa maga graderingen Jonas! :D

( ser du, jag engagerar mig i dina intressen oxå;) )

jag tror jag skrev det rätt? :P

aja säg till annars.

nu ska jag göra nytta, jag ser så ful ut på morgonen så att speglearna spricker.... HA! gick du på det!?:D

självklart är jag alltid snygg, vad kan jag göra? its a gift and a curse ;D

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards