Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Sara Eliasson - 22 juni 2009 20:52

tjaooo

jaghar blivigt sjuk.

great.

nu när det är fint väder och allt:P blä

i midsommar gifte sig min mormor och hennes sambo sig med varandra och jag var brudtärna.

det var faktiskt roligare än vad jag trodde och det lustiga var att lisas pappa kjell och hans tjej ylva gifte sig precis på samma dag på samma klockslag så grattis till både mormor, uno,kjell och ylva, ni är så söta allihopen<3

efter jag varit på mottagingen drog jag vidare till tobias inflyttningsfest där jag hade asroligt trots att jag blev bränd av en ciggaret men det var mitt eget fel so, no hard feelings på det, plus att jag vann en ny kusin på köpet vilket var lite roligt då min biologiska kusiner bor hos mig just nu, de är de superdupersöta pojkarna som bara blir sååååååå fina på bild:D

var med lisa tills i går och vi bara hängde almänt, i love you sis<3

var jättefint väder i dag och jag i morgon tänker jag då banne mig inte ha jeans till jobbet, det är en sak som är säker.

pusss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards