Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Sara Eliasson - 11 juni 2009 20:51

jag vet att det här kommer att låta flumt men iförgår kollade jag lite på tv, inte så mkt att se på men iaf så att då kommer Bruce Springsteen upp, med en greatst hit album, ja jag har ingen aning om vad han har gjort eller liknade eftersom jag i normala fall aldrig har hört honom.

men.

då spelade de såklart de låtar som var mest kända och jag ska säga redan nu att jag kan säga att jag inte vet något om vad han har gjort, kanske born in the usa eller vad den heter, och i såfall bara ref så som sagt, jag vet ingenting om varken människan eller musiken.

så kommer låten Dancing in the dark upp. jag såg vidare på tvn utan att tänka mer på det.

i går.

då slog det till.

jag hade den där lilla biten av ref på hjärnan om, och om, och om, och om igen.

dancing in the dark. dancing in the dark. dancing in the dark. dancing in the dark. dancing in the dark. dancing in the dark. dancing in the dark. dancing in the dark. dancing in the dark.

det försvann helt enkelt inte.

i morse fick jag nog och skaffade den på mp3.

jag kan inte helt enkelt få nog av den människor.

jag vet inte varför heller, jag menar jag har aldrig gillat honom jättemkt, hur kan det då bara komma upp så där?

:D

aja, jag vet att jag inte vet något om han eller vad han har gjort, men jag kan så mkt om de flesta områden innom muisk så jag tror att jag kan mer än vad de flesta musiklärare kan när det kommer till låtar=)


fråga mig och jag lovar att jag kommer till 98,3% kunna svara korrekt på frågan.

nu kan jag inte garantera att jag är en expert på ett område (som de här tex ---> fob, mcfly, paramore, sa jag mcfly? jaha okej:P)

men då kan jag i stället ganska mkt i utsprida kategorier, den enda som kan slå mig på fingrarna är nog familjen Sjölanders syskon i så fall XD

men nu ska jag lyssna på dancing in the dark, igen.

:D

puss


Av Sara Eliasson - 11 juni 2009 18:18

ska bara säga att jag fortfarande väntar på saker, viktiga saker, jag blir så glad av att vara med folk i dag, känns som att gårdaen inte ens existerade=)

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards