Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Sara Eliasson - 25 juni 2009 22:30

hello har haft världens mest stressande och mest avslappande på ett tag då jag skulle försöka att skaffa hem föda till mitt hem då det enda som fanns kvar var kycking och brocoli , som jag redan har ätit upp:)

sååå eh ja. det var väl bara att fylla på lagret, det har blivigt så magert med björn i området att leta upp och döda med sina bara händer så jag valde hemköp i stället denna gång, jag skulle ha valt björnen pga av alla kvittokollande pensionärer och sura ungdomar med cola och vad fan det nu köper, eller mammorna med ungarna, eller för att inte tala om de som storhandlar på en torsdags eftermiddag, död åt dem=)

sen så får jag och lisa och drev med alla som spelar softairgun i hsand och satt på smitingen och såg på nakenbadande pojkar, trevligt=)

nu svettas jag som en gris, på rikgit, swetting like a pig. nöff.

vet inte om det är bra eller dåligt dock:S

målade mina naglar gula, det blev fint. på vänsterhanden, på den högra kladdade jag som värsta barnent då det var ett år sedam jag gjorde något sådant:)

nu ska jag typ sova eller nej, jag ska städa då lillisa och Em,Bossan och kanske mattias ska komma hit i morgon=)

sååå jävla roligt:D sen på lördag, utgång!:D

puss


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards