Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

såååå dåligt, bara sååååå dåligt

Av Sara Eliasson - 24 juni 2009 14:05

så mår jag nu.

allså fy fan måste jag bara få säga, känns ungefär som att jag har bakfylla, förkylning och den där veckan när jag inte kunde äta mat på. PÅ SAMMA GÅNG.

har vaknat tusen gånger i morse över skitsaker som att en katt låter som en mistlur eller att mamma kommer och gnäller om att hon ska ha plattången som är på mitt rum.

jag var inte glad.

plus att det är så varmt ute och jag kan inte vara ute för då kan jag lika gärna lägga mig ner på gräsmattan och hosta lugnorna ur mig dirket.

vaknade med att jag inte kunde röra på huvudet och var på väg att ramla ihop på golvet när jag hade klivit ur sängen med en huvudvärk som inte går att föreställas på denna jord.

sen ett par sekunder senare kom illamåendet och jag orkade inte gå och hämta vatten åt mig själv då jag satte mig i soffan för att återhämta mig efter att ha gått nerför min trappa.

hann knappt dricka upp vattnet som jag hade hämtat innan jag kräktes upp det igen, citronsmak sedan igår. mums.

för att göra saker lite värre så är jag helt ensam hemma och jag vet att jag låter gnällig men när jag är sjuk så pallar jag verkligen ingenting, jag bara ligger död ner någonstans utan att ha förmågan att röra ett finger.

mamma åkte till stockholm i dag så hon är borta än vecka ungefär men det är okej, det är okej, det ÄR OKEJ.

jag klarar mig. jag får intala mig det när jag kryper runt på golvet till olika rum om jag nu måste ta mig någonstans.

jag har varit med om värre.

det kan inte vara värre än när jag hade lugninflammation och inte kunde andas och gick genom halva stan ( det, mina vänner är en lååååååååång bit när man har lunginflammation för alla som inte haft det )

nej. jag kommer att klara mig. jag kommer att bli frisk.

puss

om jag dör, så dör jag =)

 
 
Ingen bild

sis

24 juni 2009 16:48

men gumman =(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eliasson - 11 september 2015 12:59

jag känner mig så otroligt ensam utan min fina fästman att komma hem till efter jobbet, men jag vet att han älskar hålla på med militären så jag antar att det som gör han lycklig gör mig lycklig. helt otroligt att vi har klarat ett helt år och en m...

Av Sara Eliasson - 14 juni 2015 10:59

Wow vad jag inte alls bryr mig om att lisa holm är död. Finns 5 minnes grupper! 5! Lol som hon kan se dem liggandes på bårbordet. Jag blir äcklad av att se folk som försöker få pk poäng av någons död. För lets face it, unga människor dör en hemsk d...

Av Sara Eliasson - 7 maj 2015 21:52

tja så jag testar saker, kollar på hockey spelar carrie underwood för mig sj och njuter av att börja kunna andas igen efter två veckors förkylning. fundera lite på varför så få gillar country, kanske för att de är så gammaldags för de flesta, tr...

Av Sara Eliasson - 25 mars 2015 21:54

egentligen så handlar det inte alls om att jag inte har lust, det är mer om att jag är övertygad om att jag en dag kommer säga något orespektfullt/sant (alla gånger sant, c'mon its me) mot någon som är i min omgivning. faktiskt så kliar det litegra...

Av Sara Eliasson - 29 december 2014 23:21

insåg att jag sjunger igen, har efter en smula klagan från robert om att jag varit tyst länge börjat igen, lite skumt från början, när det en gång varit som att andas för mig, men nu är det i gång igen, jag kanske inte tänker göra det på beställning ...

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards