Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

vad är det som får mig att vara som jag är?

Av Sara Eliasson - 29 juni 2009 16:23

hello

i dag fick min sjukdom tillbaka några fields på spelplanen och jag var tvungen att hålla av mitt huvud i morse för att det inte skulle gå mitt itu.

blä

jag hade verkligen sett fram emot att gå tillbaka till jobbet men som sagt, i lost that battle I win this war, är det inte så det säger?;)

lyssnar på Outkast med Hey Ya för att jag blev så sjukt sugen att lyssna på dem efter jag hade hört en jättefin cover av den hos bossan i lördags/söndags.

haha de är rätt sköna i soundet=)

blev typ tvärsorgsen för ett tag sedan då jag satt framför tv i bättre på att göra eftersom att jag inte kan göra något annat så slog jag på svt 1 och hamnar mitt i en gammal film som hetter ''hon dansade en sommar'' eh ja, vad kan man säga, jag var faktiskt chockad av den öppnehet som fanns i en film från tiden då inte ens färgtv fanns.

de var till och med nakna:O

fattar ni hur skamligt det var på den tiden!? jag tror inte det.

men iaf, det var ju såklart en kärlekshistoria, sara favorit såklart och när de äntligen hade fått varandra, ni vet det där, poor girl, rich guy theme så dör tjejen i en olycka på hans moped eller vad det är, jag var tuvngen att poängeta att de kan inte ha kört sååå fort att det skulle ha dödat henne men iofs så hade de inga hjälmar heller.

haha och namnen. karin och göran, det hör man inte varenda dag på young lovers. haha

men den var verkligen fin allså, men det krävs en viss människa för att se den då den var ganska svår att hänga med i språket så är man inte så smart så rekommenderar jag inte den.

nä nu ska jag ta upp alla snytpapper och lyssna på muse tror jag... kanske käka, det suger att leva på kräm i en hel vecka ska jag säga.

mamma är fortfarande sthm och är med mina mostrar och morfar, morbor och kusiner... tydligen hade det varit varmt där oxå, fast nog är det jäkligt varmt här om inte annat.

puss

 
 
love

love

29 juni 2009 17:08

Vilket lag hejar du på?
Jag hejar på AIK.
PS:Vad fin blogg du har

http://aik-.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eliasson - 11 september 2015 12:59

jag känner mig så otroligt ensam utan min fina fästman att komma hem till efter jobbet, men jag vet att han älskar hålla på med militären så jag antar att det som gör han lycklig gör mig lycklig. helt otroligt att vi har klarat ett helt år och en m...

Av Sara Eliasson - 14 juni 2015 10:59

Wow vad jag inte alls bryr mig om att lisa holm är död. Finns 5 minnes grupper! 5! Lol som hon kan se dem liggandes på bårbordet. Jag blir äcklad av att se folk som försöker få pk poäng av någons död. För lets face it, unga människor dör en hemsk d...

Av Sara Eliasson - 7 maj 2015 21:52

tja så jag testar saker, kollar på hockey spelar carrie underwood för mig sj och njuter av att börja kunna andas igen efter två veckors förkylning. fundera lite på varför så få gillar country, kanske för att de är så gammaldags för de flesta, tr...

Av Sara Eliasson - 25 mars 2015 21:54

egentligen så handlar det inte alls om att jag inte har lust, det är mer om att jag är övertygad om att jag en dag kommer säga något orespektfullt/sant (alla gånger sant, c'mon its me) mot någon som är i min omgivning. faktiskt så kliar det litegra...

Av Sara Eliasson - 29 december 2014 23:21

insåg att jag sjunger igen, har efter en smula klagan från robert om att jag varit tyst länge börjat igen, lite skumt från början, när det en gång varit som att andas för mig, men nu är det i gång igen, jag kanske inte tänker göra det på beställning ...

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards