Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Sara Eliasson - 2 mars 2011 10:37

tid för jobb

tid för nya glasögon, jag kommer lätt att se ut som en fjortis i de rosa bågarna jag valde som de jag gillade mest på gårdagens besök till optikern som jag inte gjort sedan 07, trevlig överraskning var att jag kunde läsa de raderna man var tvungen att kunna läsa för att köra bil utan glasögon så det borde kanske förklara att jag inte så dåligt som de flesta i min omgivning verkar tro bara för att jag har glasögon när jag läser eller tittar på tv.


ska bli skönt att byta till plastbåga då jag kanske inte får lika mkt märken på näsan som jag får nu av mina vouge bågar, vad fan gör vouge bågar för? dök det upp i mitt huvud nu.

i'll guess det är som alla andra

kapitalister.

I know im one at least.


efersom jag åerupptäckte bdb i går så hittde jag massa bilder som jag inte sett på hur många år sedan tex den här  :D


magnus och sara borstar tänderna(?) 23 okt 2007

hahahaha, jag säger det, bara jag och magnus kan komma på massa skit som för konstigt i andras ögon, och kolla vilka hårfärger vi hade, nu är det annorlunda!:D

saknar dig magnus, kom hem! och ta med dig madde!:D

puss puss på dem<3

  

en av de skönaste bilder jag sett på lisa när hon hade fyllt 18 och tagit bort tandställningen för första gången;)

 jag har inte glömt dig hun, även om vi inte pratat så mkt den senaste tiden.

love på dig<3


  

   säger hejdå med en bild från 14 aug 2008. see yaa in the space.

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards