Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Sara Eliasson - 17 mars 2011 09:57

det börjar bli vår och jag förstår, det är lätt att se med rosa moln i ögonen och skutta fram med en hand i din.

men, måste alla smaska mule ute?(hångla offenligt!)

det är störande och eftersom vi alla är svenskar så blir det akward och man hostar lite generat över de tolvåringar(jag såg dem på ikea i höstas for ex) som i utmanande positioner mer eller mindre är fastsydda i läpparna och tar ingen notis om att det är en offentligt mjukporrfilm i från tyskland de är huvudpersoner i.

mammor drar i väg barnen, gubbarna stannar och ler kanske i smyg vad vet jag var folk som köper sex i thailand håller på med?

och jag, jag för försöker att inte bli förbannad.

inte för att det smaskar mule, nej nej, gör det! gör det tills nu får skavsår, MEN för guds skull ha inte den där jävla arroganta attityden och släng ett hånande öga då och då på förbipassera nde som ni vore de första i världen att  ha någonannans tunga i munnen, om jag fick som jag ville, skulle alla sådana människor brinna.

vadå? de brände ju häxor, varför inte bränna smaskamulare?

NEJ, jag gillar det inte.

tog någon jäkla skvallerbild som bevis för den ovilja man känner, soo The Jonas Brothers Are Not Virgins?
shocking!  

puss

 

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards