Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Sara Eliasson - 10 mars 2011 10:09

äntligen börjar mina naglar att växa ut, haha.

allvarligt talat, jag har inte ett enda vettigt ord att skriva i dag, om du vet vad som är bäst för dig går du och gör något roligare än att läsa mitt drabbel, i dag.


har äntligen börjat komma igen velvet assasin iaf, har typ väntat i ett år nu nästan innan jag började att spela igen eftersom jag fick värsta utbrotten ett par hundra ggr då nazistjälarna hela tiden upptäckte en.

men sen tänkte sara, varför i hela friden skulle man skicka in en tjej till tredje riket för att ta ut varenda tysk som finns?

dosent make sense in my eyes, unlese shes a ninja! (kniper med ögonen och ser mystik ut) meeeeeeen, det visade sig att det var en rikigt historia typ om en kvinna som hette Violette Szabo som var väldigt framgångsrik innan sitt yrke som britisk spion, jag antar att det var för att hon var snygg, folk gör saker för snygga tjejer som man undrar om de verkligen är såååå desperat för ett ligg?

probebly.

iaf så har de bara bytt namnet till Summer men har i prinip bara tagit den rikigta violettes liv, synd att de fick fast henne och hon blev dödad.

vänta tydligen var den officella titeln, hemlig agent/sabotör.

hm. sounds lame in swedish.

därför ska allting sägas på eng, det låter mkt bättre^^


just det, jag har äntligen kommit på hur man gör iaf:D

I går var det tacobell kväll med Emelie, Emmelie och Leila! det var supermysigt och vi såg senare på dumma mig (Its sssssoooo FLUUUFFFAAAYY!) måste göras om snartast<3


vaknade tidigare i dag och tittad lite på the vocie på 5an, jag tycker att josefine crawford är lite blåst men de andra gör det att man kan stå ut med det, var hela tio minuter innan till jobbt i dag, var dock ingen bra dag iaf, inte i mina ögon.


har bestämt mig för att jag ska skaffa en hat eller nått till sommaren, cancer i hårbotten, nej tack!


Nej som sagt, vettigheten är inte medverkande i dag, men pallar inte tunga ämmnen jag vill bara se på gamla filmer och glida runt i mina hemmamjukisar, men det kan jag inte kom jag på.

aja, det kommer bli kul att vara med sonja så det är ju värt det:D

puss


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards