Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Sara Eliasson - 15 mars 2011 10:51

det var en gång en apa som inte vill rapa men sen så fick han en bannana och allting blev så bra.

skala banan

skala banan


skala banan

skala banan

skala banan


hur fan stavar man banan? banann eller bannan`? eller banana`? bazinga!


vet ni vad, nu är sara 1000 kr fattigare, prickade in den enda dagen som var kall bara för att jag ville ha tunnare byxor och blev intervjuad av tidnigens snabbfrågor.


reporter-vad tycker du om japans situation?

jag-ehhh jo det är hemskt.

reporter-kan du utveckla dig?

jag-joo det är ju svårt att relatera när det är så långt borta(svammel svammel)


haha, jag kan ärligt säga att det ska bli ett nöje att se om jag ens kommer med då tjejen som ställde frågorna log lite finurligt och tackade för sig.

mamma skrattade så hon dog med sitt utal.

''sara eliasson tycker att det är hemskt och svårt att relatera till''

jag bara, omg... varför har jag sådan freeze innför sånt där? det är löjligt:P


på tal om japan, i går på facebook så såg jag ett videklipp via elisabeth nelin och det var någon crazy bitch som trodde att gud hade belönat henne efter att ha fastat och bett i en dag och att alla ateister skulle straffas.

man bara, plz get a life lady.


iaf, jag skrev med lite tur så dör hon efter 40 dagar fasta.


det värsta är att jag satt och skratta åt mig sj, länge.

hahahaha!

inte för att jag är rolig, för face it, har man inte min sarkasm humor så funkar det inte men blev förvånad över hur många gilla det fick, haha, det finns fler än jag som är evil^^


har äntligen skickat magnus stuff, its about goddamtime!

hahaha

puss


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards