Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Sara Eliasson - 23 mars 2011 10:53

i dag kommer leila

ska gå och jobba lite mer snart, längtar efter helgen men dagarna ditt kommer att vara underhållande oxå kan jag tro, har omedvetet börja spana ut platser utan grus, sen att det är nerförsbackar får vi reda ut sen^^

puss


ohh....


frankly, I puked a little in my mouth when I read it

inte det jag inte visste, det jag inte hade jag ingen aning om, men det andra....ewwwww

är det någon annan som blir äcklad när människor ska vara perfekta?

som om de inte har ett enda fel i hela världen.

face it, även du åhh kära perfeckto är en människa och inte en välbalanserad färg av rosa som bara alla älskar, de enda människorna som är så är fanemig sociopater.

det var väl det jag vill säga egentligen, blir fundersam på hur långt vissa människor är beredda att gå för at hålla upp en perfekt yta?

idiotas.


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards