Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Sara Eliasson - 31 mars 2011 11:19

jag vet, det är förjävligt, när du vaknar 5 minuter innan du börjar och fattar att du måste springa hela vägen till jobbet,nyvaken.

fy fan, jag hatar verkligen sådana morgorna, och ser man på, det var precis en sådan jag fick i dag, hurrah.


när jag sprungit hela vägen så var jag 10 minuter försenad och jobade över de minuter som jag missade, jag hatar att komma försent.

hatar det.

blev dock en trevlig överraskning då jag gick ner på stan efter jag kom ut från jobbet och plötsligt hör jag.

- hej sara!

och jag bara, vem är det, men sen så såg jag att det var anna:D

sååå då stod vi ute och pratade tills fötterna på oss båda var isbitar, trevligt värre.

idag ska jag försöka ta reda på vad man ska göra i krig eller stora olyckor, kul, jag har inte läst det på 2 år nu så det ska bli roligt och se hur mkt jag kommer i håg...... hmhmhm

jaja, men det var väl tror jag.

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards