Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Sara Eliasson - 16 mars 2011 10:50

''fick ändra kalendern jag har, som är markerad 15 juli, eftersom "Eftersom det inte finns någon mer du, det finns inte mer årsjubileum''


ah, svenska är så coolt i bland. hahahaha


har ni hört den? klart ni har!

neyo -  so sick.

jag vet, den är supergammal men fick den på hjärnan för en stund sedan^^


i går färgade jag håret så nu är allt blonda borta, hallelulja!  

jag trivs verkligen inte i den färgen, känns inte som mig alls.

meen, ingen verkar märka något även om jag sj fick en smärre chock då det blev brunsvart i stället för den bruna som jag var ute efter.

suck.


google översätt is the shit, jag är ofta för lat för att kontrollera stavning, etc när jag skriver på eng så då är det ju perfekt att man kan bara fuska sig igenom, gogo google!


funderar på om jag ska investera i ett nagellack nu när jag har något att he dem på:)

såg ni? he! hon skrev he på sidan!

men he är ju inte skrivspråk!?

haha

jag funderar hur folk överlever utan ''he'''? jag orkar inte säga, jag ska ''lägga'' när jag pratar, då är det lättare att bara he det någonstans^^

he he he he!


hahaha, om du fattar torrskämtet  så vet jag att det inte är roligt, not fuuuunny sara. not funny.


puss


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards