Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Sara Eliasson - 3 mars 2011 10:04

dilemma för sara eliasson, vad ska hon välja, glasögon eller en partykryssning?

hmmm...

ni kan gissa resten antar jag,

ha=)


ååh jag vet inte varför men det är så sjukt roligt att åka på roadtripps med lisa ner till stockholm och sedan ut på båtar som ska vara nu den 14-16 april:D

btw, vi letar mer folk som vill ner så om DU vill parta i 3 dagar med hardcoretjejer så var inte rädd att höra av dig till oss!:D

det kommer att bli awsome för det är det alltid när jag och lisa hittar på något, sen att ofta slutar med att vi hammnar i siutaioner som är heeeeelt omöjlig egetentligen och som man bara sitter och asgarvar åt dagen efter när man ligger och undrar om huvudet finns kvar på kroppen;P

jag vet att du vill, I can see it in your eyes;D

haha


ÄNTLIGEN har det blivigt sol och varmt! :D

har varit så deprimernade när snön vägrar att sluta falla och man drar åt jackan hårdare runt kroppen då andedräkten kyler ner översidan av halsduken eller jackan och man önskar att det fanns en teleporter till jobbet i stället för att halka runt i 20 minus kyla.

tex om man är på youtube så är det många där som skriver att de aldrig sett snö, jag säger bara, vi kan byta plats så tar jag ditt hem i miami eller italia.

sen får man se om de tycker att det är så himla roligt.

-_-

no.


NER MED KYLA OCH MODERATER!

hahaahahaha


nu skall sara tipsa om en liten låt som hon tycker om, det är lite collagerock över det men om man har låten cranckad under ref så är det jäklig skön^^


Alpha Rev -Phoneix burn

 

 

enjoy mf:D

puss


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards