Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Sara Eliasson - 18 mars 2011 10:12

i dag vill hjag nästan inte skriva något som är samhällskritiskt men vem försöker vi lura? det är luften jag andas.


ni vet när man ska se något på youtube, någoting som man kanske verkligen vill se?

-AAAAAAAAAAAAAAHHHHHH BRITNEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!


what. the. fuck?


ska man behöva få en jävla hjärtattack när man ser på något bara för att åhh nu har stora företag kommit på att ungdomarna nås via andra medier än radio och tv.

grattis.


jag vet, jag vet ni behöver inte säga något, det har varit reklam på youtube,fb,spotify sen de kom på att aha! de finns folk där.

men, om jag nu inte gillar britney? kanske hatar jag henne? måste jag då bli anfallen av '''hennes'' musik bara för att skivbolagen tror att ALLA vill lyssna på deras artist.

gud vet att jag skulle bli rasande om de försökte att trycka på mig Lars Winnerbäck(viner) och det skulle säkert resultera att nästa gång han var med i pluras kök och blev full på rödvin och cigg skulle bomba byggnaden och alla ställen med hans musik då jag blir fruktansvärt aggressiv att höra hans röst.

kom igen, ni vet vad jag menar, vi har alla någon som vi verkligen hatar då att deras röst är som att någon tar rakblad och skär i din själ, att lyssna mer än tre sekunder får dig att vilja hoppa från en bro än att fortsätta lyssna.

så känner jag innför lars gnällerbäck, han och en snubbe som var med på american idol för tusen år sedan, det är facinerande att jag faktiskt skulle med kunna förgöra världen för att slippa höra.

vill du tortera mig? fine. men sätt för fan inte på lars fucking winnerbäck!


men nog om det.



snart är det fredag!

och vad betyder det?

jo! det betyder att i morgon kommer ett par glada tjejer i från härnösand åka ner till sundsvall och skaka rumpa så att hela sundsvall kommer att tappa hakorna av vilka hardcorebrudar som tagit över deras stad. söndagen lärs spenderas mer eller mindre bortdommnad^^


puss



Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards