Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Sara Eliasson - 3 mars 2009 12:48

ja, jag vet. jag har konstiga titlar.

kom på en tanke efter att prata med min sis som jag älskar mer än någon annan just nu och är sååå glad att jag har då jag vet att jag bara kan luta mig tillbaka på någon som kommer att finnas där även om jag är trött och inte orkar mer.

jag är ond.

japp. i mångas ögon är jag det. ond.

men vad är ondska egentligen? finns det svar på vad just fenomenet ondska är?

nej. det finns det inte, för att ondska har samma mål som godhet bara det att man kanske använder andra medel. tänk efter. egentligen så vill ju bda sidor har kontrollen och dödar för att få den. så vad är då rätt och fel? bara för att du har valt en sida, betyder det att det är den rätta?


i dag så var det inte om onska utan om att jag sara eliasson vill veta varför jag inte hade tagit reda på om det var af i dag eller inte? fy sara, fy.


kollade runt lite grann på en gammal historia som jag satt på och skrev förut, tävlar lite med mig själv och se vilken jag hunnit längst med och den ligger två, den är vad jag skulle kunna beskriva som att mitt liv är lite granmn, inte riktigt men ändå ganska snarlik på vissa grejor. tänker inte gå in på detaljer då det är aldelles för utlämmnade för stackars sara men jag stolt säga att jag har äntligen eftter 19 år fått ord på vad jag känner innför en viss person.

leve sara eliasson - sorgens fanbärare,modets pelare och ondskans undrare.

om du undrar. ja. jag är självgod och elak. precis som alla andra. jag älskar dig sis

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards