Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Sara Eliasson - 22 mars 2009 23:40

huga, jag råkade komma över en blogg på en tjej som hade det, fy fan vad jobigt det ska vara att den där ångesten hela tiden över hur man ser ut, jag är kanske inte det vackraste i världen men jag orkar verkligen inte bry mg längre om vad andra tycker om itt utseende, var som mest paranoid när jag var runt 14 -15 år, det mina damer och herrar was hell.

jag kunde inte göra något utan att jag bara tänkte hela tiden över vad folk skulle tycka om mig, dittan och datten, oh nej jag kan inte ha så mkt smink på mig för då kan de tro saker om mig, eller den där tjejen tycker att jag är jätteful, vänta lite, ser ni gruppen med ungdomar i hörnet på gatan, de skrattar säkert åt mig, shit, jag skulle inte ha tagit den här tröjan iaf!

and on and on and on på det sättet. ni fattar varför man blir till en pöl på golvet tillslut.

det var en väldigt jobbig och påfrestande period av mitt liv som pågick ungefär fram tills jag slutade 2 på gymnasiumet för att sedan bli den mest kallaste bitchen som denna jord har sett. och det värsta är jag inte överdriver så mkt heller.

ingen kunde nå igenom mitt skal, jag var gud själv på jorden och struntade i vad alla andra tyckte, en ganska dramatisk omvänding från att vara en dörrmatta till en höghästryttare jag vet och hur det gick till som har jag inte en aning om ens i dag. hur som haver i dag så mår jag perfekt, jag kan visa medkänsla utan att vara en strykhund och bryr mig inte så ärligt talat om vad folk tycker om mig eller mitt utseende ,  det kommer alltid finnas någon som inte gillar dig, hur mkt du än försöker att göra alla tilllags och det mina kära vänner har jag lärt mig den hårda vägen.

Av Sara Eliasson - 22 mars 2009 10:36

mitt finger gör ont för att jag i går när jag rev morötter råkade få med mitt långfinger med i det hela och lyckades riva av så pass mkt hud att man såg blodet men inte att det började blöda:P låter konstigt, tro mig jag tycker oxå att det är det.

lyckades snubbla över en sida på youtube oxå på en snubbe som spelade resident evil 4, det är ju inte det senaste spelet men det var så pass kul att se hans kommentar när han pratade till spelet att jag fastnade en hel timme och bara satt och skratta hela tiden åt hans kommentarer när det kom zombies och etc för det var så fult, det hördes att det var en amerikan  om inte annat men jag hade jätteroligt och om du har tråkigt så är det värt en chans även om du inte gillar spel särsklit mkt.

http://www.youtube.com/watch?v=pCE0x803JjE&feature=PlayList&p=0067256C250245D5&index=11&playnext=12&playnext_from=PL

han som spelar är ju inte bäst i världen utan en helt vanlig spelare så förvänta er inga under men massor av skratt:P


har äntligen fått tag på en låt som jag har letat i minst två år, så länge kan jag leta men iaf så anände  jag mig av en fin liten sida där man kan söka på lyricss och där så skrev jag in textraden och voila. jag hade äntligen ett freaking namn på låten

The way I are - Timbland feat Keri Hilson and DOE

jag veeeet att den är gammal men som sagt jag har inte hittat den eller vad den heter hittils satt det har varit svårt att lyssna på den, det är ju samma sak med Rihanna - SOS. den är ju gamml men jag var tvungen att lyssna på den för det är nog den bästa låten hon har gjort, iaf enligt mig:)

puss på er

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards