Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Sara Eliasson - 27 mars 2009 22:45

allså jag vet att jag borde ha något bättre att göra en fredagskväll men jag tänkte att wtf jag ska ju ändå ut nästa helg med tjejerna så då passade jag på att se Lets Dance finalen.

inte för att jag varit en särskilt trogen tittare under de veckorna som de har sänts men jag gillade Laila så jag tänkte att jag åtminstonde skulle se om hon vann eller inte.

ja.

hon vann inte.

fuck.

jag var så pass rörd, nej rörd är ett dåligt ord, mer insvepte-uppfångad-tagen av när Laila och Tobias gjorde sitt sista nummer till All by myself.

det händer verkligen aldrig att jag blir så tagen( lögn:P) okej jag blir lätt rörd nuförtiden men allvarligt, jag satt bara och wow, det här är helt fucking otroligt, iiiihhh jag vet att jag beter mig som en liten fjollig tjej just nu men jag bara.... shit.... shit.... det går verkligen inte att förklara vad jag kände just då.

jag älskar att kolla på dans för alla som inte vet det, inte pardans dock:P

magnus var duktigt men let face it, Laila var bättre.

och såklart för att göra allt bättre så blev jag rick rolled....... hatar det.

Av Sara Eliasson - 27 mars 2009 13:38

mister can you tell me were my love has gone?

hahahhaahhahahahahahah

ursäkta mitt lilla skämt.

fick reda på en rolig sak om inte annat. jag ska vara brudtärna till sommaren:)

och till den man skulle kunna tro minst, min mormor som fyller 60 om typ två år. hahhaha man kan tydligen hitta kärlek hela sitt liv även efter ungdomens tid.

ska sjunga oxå, fast jag har ingen aning om vilken låt, det är ju så svårt jag kan ju tusentals låtar men det ska ju vara en på svenska med tanke på att min gammelmormor som är 85 inte skulle fatta annars...:P men jag kan inga låtar, inga som passar egentilgn, nog för att det inte är jag som ska bestämma egentiligen men känner jag min mormor rätt som jag gör så kommer jag att få stå för förslagen till dem... pust...

aja det ska bli intressant, jag tänker gifta mig i vegas en gång iaf, det verkar kul:P

mja det var väl det hela, jag har inte gjort något i dag, bara glott på Death Race, den var helt okej:)

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards