Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Sara Eliasson - 18 mars 2009 13:41

vilken fin dag det var i dag måste jag säga. vaknade med ett leende på läpparna och såg hur det var varmt ute och det var 13 grader innomhus, mysigt^^ då kan man gå utan filten i vardagsrummet och kanske inte ens behöva ha på mig mina inneskor, äh vemlurar jag? mina skor ger jag aldrig upp, de stannar på fötterna tills jag går och lägger mig tills nästa morgon då de åker på igen.

men nu var det inte mina skor vi skulle prata om i dag utan det vackra vädret som är det vanligaste ämmnet bland svenkar i vardagen.

blev så glad av solen att jag bestämmde mig för att gå in till stan för att jag var ändå tvungen att lämmna tillbaka en bok som heter Sharamahan eller något sådant, den ska bli film tydligen men jag orkade aldrig läsa den utan gav upp efter hundra sidor ungefär men jag är så pass fattig just nu att jag aldrig i mitt liv skulle  betala förseningsavgifterna på boken så jag heller sklel ta mig igenom snöstormar och 30 minusgrader den cirka milen det är in ill stan för att lämmna tillbaka den, vilket jag redan gjort en gång snöstormarna och det dära.

det är bara en sak som jag inte gillar med solen förutom det där fåniga om hudcancer( ironi) så blir jag bländad av snön på vintern så fruktansvärt snabbt att om jag fick som jag ville så skulle jag ha på mig solglassögon hela tiden på vintern då jag inte tål att titta på reflektionerna men då skulle väl folk tro att man är mer knäpp än vad jag redan ärXD

har fått en mening på hjärnan, jag refererar inte mitt eget liv till den men jag tror att det är så man känner sig när man är ensam, det är den perfekta meningen för ensamhet. vackert.


Toaletten spegeln. Jag har stirrat färdigt på den
O vem blir inte ful i sextio Watts ljus?


vackert va?:)



Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards