Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Sara Eliasson - 24 mars 2009 22:56

okej okej.

nu är jag lite arg faktistk. eller nej inte arg mer irriterad.

här har jag i tre hela dagar sett på RE4 gameplay på youtube i 47 delar och sen får jag inte ens se slutscenen?!

Bloody Hell! snuvad på konfekten. blä.

men skit i det, jag vet sätt. hehe. jag tänker inte ge upp för att se slutet tro mig.

fick upp ett citat av Stewie i family guy oxå för ett tag sedan som jag älskar av någon konstig anledning, dono varför men den är så störtskön helt enkelt=D

'' It's not that I want to "Kill Her" it's that I want her not to be alive anymore. ''

vet inte varför men den meningen är så jäkla skön bara:) hoppas han dödar Peter en dag oxå, då blir jag glad^^

Nä nu funderar jag på att skriva ett tag medans jag fortfarande är sugen^^ puss

Av Sara Eliasson - 24 mars 2009 02:23

vet att jag inte borde skriva om det, ens andas om det hela. har just sett den film som jag trodde ärligt talat skulle vara rolig, en komedi.

jag hade fel.

det var ett hugg i hjärtat av saknad från ett förflutna som kom för att säga åt mig att hon fortfarande fanns omkring mig.

har tårar i ögonen när jag skriver detta och har redan gråtit min beskärda del för i natt tror jag men bara tanken om henne  får min tunga att bli klibbig av saliv och näsan att rinna medans tårarna fylls på efter de fallit mot mina kinder.

jag tänker inte förklara varför, det går inte att förklara varför det som sker sker helt enkelt, jag vet inte varför... jag vet bara att april kommer alltid att göra ondare än andra månader numera...

tänk vad jag offrat för att få henne tillbaka, vad jag skulle göra för att se henne en gång till... blotta tanken får mina läppar att darra av sorgen som legat begrav så långt inne, tårarna smakar salt och jag vet att jag inte egentligen ska vara så pass längtande efter henne som jag gör. men jag kan inte hjälpa det, en bild, ett minne och det är försent, halsen är redan tjock och mina lungor kämpar efter att få luft från den sorg som griper tag och stryper den långsamt utan nåd till mina skrik att det ska sluta... hur länge ska man sörja någons död egentligen? hela sitt liv?

jag vet att hon var helt vanlig, ett jäkla vanlig, förutom för mig. jag dyrkade verkligen henne med hela mitt  sönderslitna hjärta.


Iron and Wine -  Flightless Bird, American Mouth


det finns inte ord för det jag känner, det är helt enkelt en del av livet antar jag, den naturliga ordningen. jag skäms inte för att sakna min älskling utan håller mitt huvud högt bland de som inte vet vad de missat och till er andra. vi vet men inte dom...

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards